Evangelisatiewerk wijk 2

Wijkgemeente 2 heeft een bewogen hart voor Woudenberg, getuige de titel van het beleidsplan van de wijkgemeente: ‘Onderling betrokken, naar buiten bewogen’. Vanuit deze missionaire grondhouding beraden wij ons telkens opnieuw op onze plek en positie als Christelijke gemeente in Woudenberg. Waar nodig of mogelijk, ontplooien we nieuwe, passende initiatieven of nemen we deel aan missionaire activiteiten. Dat kan ook betrekking hebben op intern gerichte activiteiten, zoals toerustingsavonden voor gemeenteleden.

Passiestonden
De Passiestonden vinden plaats in de Stille Week voor Pasen, van maandag tot en met Witte Donderdag. Aan de hand van een thema krijgt men de gelegenheid om in de kerk even stil te worden en het lijden van Christus op zich te laten inwerken, ondersteund door gebed en de meditatie, maar ook muziek, poëzie of een kunstwerk. De passiestonden duren ongeveer 30 minuten per keer.

Welkomstteam
De vrijwilligers van het welkomstteam van Wijk 2 staan bij veel diensten klaar bij de ingangen van de kerk. Zij zijn gastvrouw of gastheer namens de wijkgemeente en heten alle bezoekers hartelijk welkom, in het bijzonder nieuwkomers en gasten, die ze wegwijs maken en eventueel voorzien van een Weerklankbundel. Ook delen ze bijvoorbeeld liturgieën of flyers uit.
Coördinator van het welkomstteam is  Annemieke van Essen: annemiekedenhartog@gmail.com
Wilt u deel uitmaken van het welkomstteam dan kunt u zich via dit adres aanmelden.