Diaconaal Maatschappelijk Werk

Het Diaconaal Maatschappelijk Werk(DMW) begeleidt mensen die vastgelopen zijn en wil hen weer op weg helpen om nieuw perspectief te zien. De overtuiging dat de Heere God betrokken is op alle mensen vormt de belangrijkste drijfveer in de hulp die wordt geboden.
Het DMW biedt professionele hulp bij onder andere:

• relatie- en opvoedingsproblemen
  • psychische problemen (overspannenheid, depressies etc.)
  • identiteitsproblemen
  • verwerkingsproblemen
  • psychosomatische problemen (hyperventilatie, spanningshoofdpijn)

Het DMW heeft naast de lokale functie ook een regionale functie gekregen. Dit betekent dat mensen uit de regio Utrecht bij het DMW terecht kunnen voor hulpverleningsgesprekken. Christine van Gemerden en Henriëtte van der Linden zijn samen werkzaam voor het DMW.
Op termijn hoopt het DMW werkruimte te krijgen in het nieuwe Kerkelijk Centrum De Oosterpoort. Tot die tijd maakt het DMW gebruik maken van ruimte die beschikbaar zijn gesteld in de Maranathakerk, Frans Halslaan 21 te Woudenberg.
Het telefoonnummer is: 033-2861340.
Email: info@stichtingschuilplaats.nl
cvgemerden@stichtingschuilplaats.nl
Werkdagen op dinsdag en donderdag.
Voor meer informatie zie de website: www.stichtingschuilplaats.nl