Hervormd Woudenberg App als website beschikbaar op de computer

Inmiddels zijn er ruim 900 gemeenteleden die zich aangemeld hebben voor de Hervormd Woudenberg app. Daar zijn we dankbaar voor!
De app is inmiddels een bekend deel van het gemeenteleven geworden. Ondertussen staan de ontwikkelingen niet stil: er worden door de bouwers nog steeds vernieuwingen en verbeteringen aan toegevoegd.

Een heel grote vernieuwing is, dat de app vanaf nu ook vanaf een gewone computer gebruikt kan worden, zoals een gewone website!
Dat is vooral prettig voor gemeenteleden die liever op een groter scherm lezen, of die zelf stukjes moeten schrijven voor de Hervormd Woudenberg app. Ook gemeenteleden die niet over een telefoon beschikken maar die wel een PC of laptop hebben, kunnen vanaf nu langs deze weg toch deelnemen aan de Hervormd Woudenberg app.

Let op: als de app voor u prima functioneert, hoeft u geen gebruik te maken van deze nieuwe functie! Voor wie tevreden is met de app op de telefoon verandert er niets en het is dan niet nodig verdere actie te ondernemen.

Voor wie graag gebruik wil maken van de Hervormd Woudenberg app via de computer, hebben we de volgende stappen opgeschreven.
Bekijk eerst ook even het filmpje van Donkey Mobile: https://www.youtube.com/watch?v=M4zQoVrPvfk

Stap 1
Om de toegang tot de Hervormd Woudenberg app op de computer eenvoudig te maken, is op de website van onze gemeente een knop geplaatst die jullie daar rechtstreeks naartoe brengt. Ga op de computer naar www.hervormdwoudenberg.nl en klik helemaal rechtsboven op ‘MijnKerk’

Stap 2
Op de website die dan geopend wordt, moet ingelogd worden met hetzelfde emailadres en wachtwoord als in de app op de telefoon!
Wie al toegang heeft tot de app, moet hier géén nieuw account maken, maar de bestaande gegevens hergebruiken. Dat is belangrijk!

Onder de vakken voor  emailadres en wachtwoord, staat een vakje waarbij staat ‘onthoud mij op dit toestel’. Als u dat inschakelt, hoeft u niet telkens opnieuw in te loggen.

Voor gemeenteleden die (om welke reden dan ook) nog geen toegang hadden tot de app op een telefoon, is helemaal onderaan dit scherm de mogelijkheid opgenomen een nieuw account te maken.

Wachtwoord vergeten?  Misschien zijn er wel gemeenteleden die hun wachtwoord voor de app vergeten zijn. Onder het vak voor het wachtwoord, staat een link ‘wachtwoord vergeten? Herstel’.
Door op ‘herstel’ te klikken, kan een nieuw wachtwoord gemaakt worden.
Let op: dat betekent dat er ook in de app op de telefoon opnieuw ingelogd moet worden.

Stap 3
Optioneel: de website van de app is altijd terug te vinden via die knop MijnKerk op www.hervormdwoudenberg.nl maar het is natuurlijk ook mogelijk om een bookmark of favoriet rechtstreeks in uw eigen internet-webbrowser toe te voegen. Dat werkt op programma’s als Edge, Chrome of Safari telkens net iets anders en daarom kunnen we daar geen algemene instructie voor maken.