Zomerfeest Next 2021

Van vrijdag 27 tot en met zondag 29 augustus 2021 is er weer Zomerfeest NEXT!
Een evangelisatieproject waarbij we, naast het leggen van contacten tussen bewoners en onze Hervormde Gemeente, ook Gods liefde willen laten zien. Ondanks enige aanpassingen i.v.m. corona, hopen we er weer een mooi feest van te maken!

Zomerfeest NEXT staat voor gezelligheid, ontmoeting, muziek, creativiteit, sportiviteit, geloof en plezier. Tijdens de verschillende programmaonderdelen merken we hoe groot de behoefte is naar een luisterend oor, een bemoediging of een moment van ontmoeting.

Het gevarieerde programma begint op vrijdagmiddag voor de kinderen van 6 t/m 12 jaar met de SNO Jeugd Spelen. Verder zijn er voor hen diverse creatieve workshops. Voor jongeren en volwassenen is er een mountainbike-clinic. En verder hebben we een kerkenpad-wandeling, rondleiding in de Dorpskerk, stiltewandeling voor vrouwen en een nachtwandeling voor mannen. Voor het hele gezin zijn er ontmoetingen tijdens de dorpsmaaltijd en op zondag tijdens de kerkdienst!

Deelname aan de activiteiten is kosteloos. Wel is inschrijving voor de meeste activiteiten verplicht. Kom gezellig naar Zomerfeest NEXT en neem gerust iemand mee!

Wij willen u vragen om ons tijdens de voorbereiding, maar ook tijdens het evenement, te ondersteunen met uw gebed. Zomerfeest NEXT mogen wij in Zijn handen neerleggen. Wilt u tevens als gemeentelid om u heen kijken en bidden wie God op uw wegbrengt om uit te nodigen of mee te nemen naar een activiteit? We mogen op deze laagdrempelige manier iets van Gods liefde uitdelen aan mensen die die liefde nog niet kennen!

Kijk voor meer informatie en inschrijving op www.zomerfeestwoudenberg.nl/next.

Hopelijk tot ziens bij één van de activiteiten!

Team Zomerfeest NEXT