Startdag winterwerk 16-09-2023

Het winterwerk komt er weer aan! Ook dit jaar willen we dit weer met elkaar starten.
Op zaterdag 16 september organiseren we daarom een gezellige middag voor de hele gemeente.
Wilt u zich vooraf inschrijven? Zo kunnen wij een goede inschatting maken van de opkomst.
U kunt per onderdeel inschrijven en deelnemen.
Er staat een collectebus met QR-code voor uw/jullie bijdrage ter bestrijding van de onkosten.

Om 14:00 uur is er het inloopmoment met koffie, thee en limonade in de grote zaal van Eben-Haëzer, ongeveer 14:15 uur hebben we de gezamenlijke opening waarna alle activiteiten starten zoals hieronder aangegeven.

Activiteiten voor kinderen/jongeren 14:30-16:45

• Sport en spelmiddag t/m 10 jaar ze komen om 16:45u weer terug naar Eben-Haëzer.
  • Mountainbike clinic Ben je tussen de 6 en 10 jaar? Heb je een goede fiets met dikke banden en heb je zin om in 1,5 uur leuke spelletjes op de fiets te doen, je techniek te verbeteren en daarna  een stukje mountainbike parcours te fietsen? Geef je dan snel op! Let op: Helm verplicht.
  • Kanovaren vanaf 11 jaar verzamelen bij de kerk, we gaan met de fiets.
  • Drumclinic 11 t/m 16 jaar we gaan op de fiets naar Fidelio (naast de camp).
    Daar krijg je les en begeleiding van een professionele muziekdocent.

Activiteiten volwassenen 14:30-16:15

• Fietstocht door de omgeving ca. 20km met een pauze. We gaan ook even kijken bij de bouw van De Oosterpoort.
  • Wandelroute door het buitengebied, ongeveer 1,5 uur ca. 7.5km. Ook hier een bezichtiging bij de bouw van De Oosterpoort.
  • Mountainbiken 14+ Geschikt voor iedereen met een mountainbike en helm
  • Workshop schilderen Voor iedereen die graag wat creatief bezig wil zijn. (max. 20 deelnemers)
  • Koffielezing: “De verbazingwekkende wereld van koffie”.
  • Workshop met bloemen

16:15-17:00
Ontmoeting met uw wijk (ouderling) gezellig moment met koffie e.d. om elkaar na de vakantie weer even te spreken.

17:00-19:00

• Zingen in de kerk; ook beginnen we hier gezamenlijk de maaltijd/barbecue
  • Barbecue rondom de kerk

19:30-22:00