Kerstmuziek in de Dorpskerk

De decembermaand is bij uitstek een maand om bijzondere muziek ten gehore te brengen.
Zaterdag 17 december zal er een speciale muziekmiddag zijn in de Dorpskerk van 16:00 - 17:00 uur.

Muziek is belangrijk om daarbij de bijhorende gedachte en gevoelens bij anderen en bij jezelf naar boven te halen.
Kerstmuziek is al eeuwen oud en is in veel landen en streken van de wereld op schrift gezet.
Zoals mogelijk bij u bekend is, is de Dorpskerk regelmatig op
zaterdagmiddag open voor bezoek.
Vaak wordt op deze middagen het fraaie Knipscheer-orgel bespeelt.

Op zaterdag 17 december zullen vier Woudenbergers tussen 16.00 en 17.00 uur
in de Dorpskerk van zich laten horen. U kunt dan luisteren naar muziek dat grotendeels past in deze tijd van het jaar (Advent - Kerst), van klassiek tot modern.
Sommige melodieën klinken bekend in de oren en sommigen zullen nieuw zijn voor u.

De uitvoerenden zijn van Hilde van de Berk, Fred Slaghekke, Trees Meijer en Wim van Hoek.

Het is een afwisselend programma waarbij geluisterd kan worden naar zang, fluit, orgel en piano.
U hoeft zich niet verplicht te voelen om het gehele uur aanwezig te zijn, het is "vrije inloop/uitloop".

Muziek verbindt in allerlei opzichten en dit willen Hilde, Fred, Trees en Wim met muziek graag uitdragen.
Iedereen van harte welkom in de Dorpskerk.